Müügitingimused

Veebipoe SEPUKE.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Jetty OÜ (registrikood 14707527), juriidilise aadressiga Viimsi 28/3, Viimsi alevik, Viimsi vald, Harjmaa, 74001.

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
    1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
    2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodete juures toodud hinnad sisaldavad käibemaksu. Veebipoe valuuta on euro (€)
    3. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
    4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
    5. Makseviisina aktepseetime makset läbi Maksekeskuse pangalingi.
  2. Tellimuse vormistamine
    1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb valida toote sobilik suurus ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab klient tasuta läbi Maksekeskuse pangalingi.
    2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
    3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
    4. Erinevate kampaaniate käigus pakume klientidele soodukuponge. Kuponge jagame sotsiaalmeedias ( Facebook, Instagram) ning veebilehel. Kupongi kasutamise tingimused ja tähtajad on iga sooduskupongi juures eraldi märgitud.
  3. Tarnetingimused
    1. Kaupu saadetakse Eestisse.
    2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse kinnitamisel saatmisviisi juures.
    3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
    4. Maksimaalne tarneaeg on 5 tööpäeva alates müügilepingu jõustumisest.
    5. Kaup pannakse teele pärast tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe arvelduskontole, mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul.
    6. Kaup saadetakse Teieni tellimusel märgitud Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaati
    7. Tellimusele saab ise järele tulla (eelneval kokkuleppel)Viimsisse, Aiandi tee 28/3.
  4. Tagastamisõigus
    1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
    2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille avalduse leiad siit: https://sepuke.ee/info/ostmine-ja-kauba-tagastus/
    6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
    7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
    9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  5. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
    2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@sepuke.ee.
    3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
    4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  6. Vaidluste lahendamine
    1. Kui ostjal Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@sepuke.ee või helistada telefonil: +372 5393 3845.
    2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
    3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.